2007. július 14., szombat

Robinson a szigeten

Apa első naptól kezdve büszkén mutogatott minden látogatónak, és közölte, hogy én vagyok az első és egyetlen kasmír Magyarországon. Ez jó volt, mert rögtön két dolgot is megtudtam. Az első, hogy kasmír vagyok. Apa elmagyarázta, hogy sokféle nyúl van, és a kasmír egy törpenyúl-fajta. Hogy Ti is tudjátok, erről még fogok írni részletesebben. A másik, amit megtudtam, hogy Magyarországon vagyok. Mert - mint kiderült – nem is itt születtem. Apa egyik kedvenc időtöltése a családfa-kutatás, így meglehetősen sok információt gyűjtött a rokonaimról. Hamarosan róluk is beszámolok.
Szóval, én voltam az első és egyetlen kasmír Magyarországon… Akkor meg mi a fenének hozott ide Apa??? Tisztára mint egy lakatlan szigeten, nem? De szerencsére ez is hamar megváltozott…

Nincsenek megjegyzések: