2007. szeptember 9., vasárnap

Kasmírok kiállításon. Először!

Ma nagy nap volt: először mutatkoztak be kasmírok magyar kiállításon! Bár bírálat nem volt, de a legfontosabb, hogy a magyar látogatók (és kiállítók) élőben is láthattak kasmírokat. Apa engem nem vitt el :o( , mert ő azt mondja, biztos összeszednék valamit, meg a csajok is felpofoznának (hát még a gazdáik!), ahogyan én viselkedni tudok. Nem is értem...
Nagyon büszkék vagyunk a lányokra, akik képviselték a fajtát: Makk's Angy és Makk's Beauty. Apa azért lefényképezte őket, hogy én is lássak valamit a kiállításból. Köszönjük Kachichian Zitának, hogy vállalta a kétnapos kiálíltás kötöttségeit, hogy népszerűsítse a kasmírokat!

A kiállítási ketrecek szép tágasak voltak. Angy és Beauty Anyája mindent bekészített, amire egy nyúlnak szüksége lehet egy nap alatt: önitató, széna, szárazkaja. És persze alomtálca.
Klassz volt a kis felirat is, ami a ketreceken lógott: az arra járók minden fontos adatot megtudhattak a ketrecben ülő nyúlról.

Angy leginkább üldögélt. De ez is elég volt ahhoz, hogy mindenki megcsodálja.

Beauty először el volt foglalva. Igazi nő: folyton a sminkjét igazgatta:


... azután elaludt. Azt hiszem, én is végig tudnék csinálni egy ilyen kiállítást... Kaja, pia, nők, és csak üldögélni, esetleg aludni kell. Meg aranyosan nézni. Ez mind megy. :o)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nahát de büszke vagyok hogy anyum (Angy) is részt vett ezen a kiállításon. :D
Remélem nagyon elterjedt lesz ez a faj, ugyanis nagyon nehéz lehendő feleséget, vagy legalább is egy alkamas barátnőt találni! :P :D
Így csinos lányok jelentkezését örömmel várom Veszprém környékén ! Viszont az emailekre a titkárom és (egyben apum) válaszol, sajnos én nem vagyok mindig net-közelben :P

Hódolattal és üdvözlettel: Makk's Adonis alias Pöcök!

u.i.: Csini kasmír lányok ide írjanak:
adonis@index.hu

Siklósi István írta...

Kedves Pöcök!
Ezt a levelet kivételesen most én (István) írom. Félix ugyanis itt pöfög mellettem. Azt mondja, micsoda pofátlanság, hogy egy másik baknyúl "hirdeti magát" az ő blogján...
Én persze örülök, hogy jelentkeztél, és örömmel venném, ha küldenél magadról képet, fel is tenném a blogra (nyugi, majd megbeszélem Félix-szel...). Ez a blog ugyanis - szerintem - nem csak Félixről szól, hanem a fajtáról, a kasmírról is.
A képeket ide küldd:
siklosi.istvan@monornet.hu
Üdv:
IStván