2008. január 6., vasárnap

Mogyi Karácsonya

"Kedves Apa!
Először is boldog új évet kívánok!! Anya megengedte, hogy írjak neked, mert jó nyúl voltam, és még virgácsot sem kaptam a télapótól!! Gondoltam, muszály beszámolnom neked az első Karácsonyomról. Képzeld, az ünnepi ebédem egy szép adag ubi-répa-alma keverék volt. Miután degeszre tömtem magamat, anya bevitt a nappaliba a karácsonyfa alá, és elkezdtem bontogatni(rágcsálni) az ajándékokat. Az én ajándékom egy pihenő-fotel volt. Miután kipróbáltam és minden csomagolópapíron átugráltam, lefeküdtem pihenni a terasz ajtó-párkányára.
Ja, az új szőrszínemet nem is említettem még. Nagyon hasonlítok rád, de képzeld, a szőröm beszürkült oldalt. Biztos anyám szőre színéből is örököltem. Küldök pár képet a Karácsonyról meg az ajéndékomról.
Egyelőre zárom soraimat.
Puszil fiad: Mogyi"

Mogyi képeket is küldött:

Ott ül középen, alig látszik. Gúvasztottam a szemem, és észrevettem, hogy Mogyi családjának porszívót hozott a Jézuska. Hát igen, nyulas családoknál elkell az új porszívó... :o)))


Mogyi saját Karácsonyfája:


Mogyi ajándékai. A Jézuska minden évszakra gondolt: prémes fekhely télire, és sátor a melegebb időkre:


Mogyi kitikkadt a nagy nyüzsgéstől. Még szoknia kell az emberek karácsonyozási szokásait:

Nincsenek megjegyzések: