2007. október 1., hétfő

Mit szeretek és mit nem: az új kajáim (avagy: Apa próbálkozik...)

Tudjátok, Apa nagyon odafigyel a táplálásomra, ezért rendszeresen újabb és újabb próbáknak vagyok kitéve az élelmezésem terén... Mostanában megint hullámban törtek rám az újdonságok, úgyhogy itt az ideje, hogy Nektek is beszámoljak, mivel egészült ki a menüm.

Eddig is ettem nyúlkaját a J. R. Farmtól, de most Apa felfedezte, hogy van "Light" eleségük is. Nincsenek benne magok, de sok-sok zöld növény, gyógynövények és szárított zöldségfélék. A zöldségek még oké lenne, de a széna-ízű granulátumokat kikotrom a tálból. Apa szerint szoknom kell (ez mondjuk igaz!), és nagyon rámfér, hogy legalább ezeket megegyem, ha már a szénával hadilábon állok... Hát, ha valóban nagyon éhes vagyok, akkor azért benyomom őket, de többnyire a ketrec négy sarkában gyűjtöm őket, kis kupacokban. Apa mindig benéz, hogy fogynak-e, és lilul a feje, amikor látja, hogy nem igazán. De hát egy-egy hosszabb éjszakán sokszor rákényszerülök, hogy elrágjam ezeket a száraz zöld cuccokat. Apa ilyenkor reggel mindig vigyorog, és ad a kedvenceimből. Ez pozitív. Azért valamelyest nevelhető ő is...
Tehát ez a J. R. Farm Törpenyúl Light:



Ez itt lent egy itthon viszonylag új nyúlkaja, a neve Genesis. Apa hozta haza nagy boldogan, és lobogtatta, hogy ebben aztán benne van minden, amire egy nyúlnak szüksége van, meg azt is mondta, hogy kanadai, meg ilyen szuper meg olyan szuper. Hááát, nézzétek meg! Szerintem meg UNALMAS. Apa kínálgatja folyton, keveri bele a kajámba, de én meg persze észreveszem. A vége az, hogy ott marad a tálam alján, csak akkor eszem meg. Kénytelen vagyok, egyrészt mert nagyon apró szemű, és ezért borzasztó nehéz kikaparnom a tálból, másrészt mert Apa addig nem ad mást, amíg van belőle. Szóval, most küzdünk... Ha esetleg érdekel, itt utána tudtok nézni: http://www.harrisonpet.com/



Ez egy keverék, különféle szárított zöldségfélékből áll (Hansemann's Fantasy Gemüsemischung mit Knoblauch - fúúú, egy óra volt, mire bepötyögtem...). Van benne krumplikocka, céklakocka, hagyma, káposzta, fokhagyma és zeller. Ezt Apa vette nekem most a hétvégén egy osztrák kiállításon. Itt lehet utánanézni hasonló dolgokank: http://www.hansemanns-team.de/

Na, ezeket a szárított vackokat szeretem!!! Olyan jó az illatuk is! Majdnem meg is bocsátottam Apának, amiért nem vitt el a kiállításra, ahol több száz nyúl volt (!). Hoppá...
Apáék meglátogatták Evelynt is Bécsben, tudjátok: én ott születtem nála. Apa állítólag új kasmírokat is látott nála. Na, ez is pozitív: kezdjük elárasztani a régiót... :o)))
Szóval most ebből a keverékből is kapok a kajámra szórva:



Ezt megmutatom Nektek közelről is, mert imádom. Fiiinom!!!! :o)


Nincsenek megjegyzések: